نقشه های مورد نیاز سفر ترکیه را همراه داشته باشید

نقشه های مورد نیاز سفر ترکیه : یکی از ملزومات سفر، بخصوص سفر های زمینی ، داشتن نقشه است. امروزه به لطف وجود برنامه های مکان یابی، امکانات بسیار پیشرفته و کار آمدی در اختیار مسافرین قرار داده شده است اما با توجه به اینکه اکثر این برنامه ها وابسته به اینترنت هستند و ممکن است در سفر دسترسی به اینترنت دائمی نداشته باشید، هنوز هم داشتن نقشه کاغذی یا حداقل فایل آن بر روی موبایل و تبلت بسیار راهگشاست.

کانال تلگرامی سایت سفر زمینی به ترکیه

در این مطلب تعدادی از نقشه های مورد نیاز سفر ترکیه با فرمت PDF و نیز فرمت تصویری با کیفیت بالا برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته شده است. این نقشه ها شامل نقشه جاده های ایران، نقشه شهر وان به زبان فارسی، نقشه توریستی ترکیف ، نقشه شهر تبریز و نقشه جاده های ترکیه می باشد.

بنا داریم با اضافه کردن نقشه های جدید و نیز به روز آوری نقشه های قدیمی، این پست را دائما به روز نگه داریم . برای دانلود هر نقشه، روی نام آن کلیک نمایید.

۱ –

دانلود نقشه جاده ای ایران با قابلیت زوم بالا

 

۲ –

دانلود نقشه جاده های ترکیه با قابلیت زوم بالا

۳ –

نقشه فارسی وان

۴ –

نقشه توریستی وان ترکیه

۵ –

نقشه های مورد نیاز سفر ترکیه - نقشه راهنمای تبریز

۶ –

نقشه های مورد نیاز سفر ترکیه

۷-

 

برای مسافرت ایغدیر بهتر است یا وان؟

سایت راهنمای سفر زمینی به ترکیه و همچنین کانال تلگرام و صفحه ی اینستاگرام وابسته به آن ، سعی دارد با ارائه ی اطلاعات مفید و کاربردی بصورت رایگان ، گامی هر چند کوچک در راستای اعتلای فرهنگ گردشگری و صنایع وابسته بردارد.

لطفا با ارائه ی نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده ی خود ، مشوق ما در ادامه ی این راه باشید.

شما می توانید از طریق کانال تلگرام، با گردانندگان سایت ارتباط مستقیم برقرار کرده و سوالات خود را در زمینه ی گردشگری مطرح فرمائید .

این سایت کاملا خصوصی بوده و وابستگی به ارگان، نهاد یا آژانس مسافرتی خاصی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *